söndag, april 29, 2007

In Trance We Trust!!

Lördagen började underbart med lite solsken som smekte min kind på morgonkvisten.
Jag ringde brorsan och och mötte upp han på backaplan och vi gick till systemet och handla upp ett litet lager och sen vidare in på ÖB och fyllde på ytterligare för grillningen vi skulle ha. Blev riktigt soft och vi käka så mycket att vi fick knäppa upp byxan.

Sen bar det av ner till mig och började supa och öppnade även en flaska mousserat rosé vin med jordgubbssmak för att skåla in sommaren. Det var faktiskt väldigt gott =) Jag gjorde mig sedan klar för vad som sedan skulle komma på denna fantastiska dag. RAVE!!!

Åkte över till röda sten där de var open air förfest inför In Trance We Trust! Det var väldigt fint och mysigt! Mer av det!! Började rulla in mot gamlestan vid 24 tiden och sen jävlar var det bara att stampa fram till kl blev 5 i morse. Kom hem när kl var 7 och slocknade direkt! =D











Inga kommentarer: