onsdag, maj 02, 2007

Valborg

Ja Då har ytterligare en helg gått förbi. Det har vart en mycket rolig helg!! Det har grillats, det har festats, det har mysats och kramats. Kungen har fyllt år och demonstranter har arresterats!! Det har vart Rave och det har stampats. En väldigt trevlig och händelserik helg.

Och nu har jag tagit med mig min bärbara ut i solen och solar lite och njuter på min trädgård. Ligger och tittar på när jag nu får två nya grannar som håller på att flyttar in. Trevligt!

Här nedan för har ni lite bilder från valborg då jag äntligen fick träffa min underbara Chipmunk!! Vi har inte setts på nästan ett år! Vi åkte ut till hennes lilla stuga på landet och bärsade. Fast jag hade jobbat hela dagen så jag var ganska trött tyvärr. Men det var jätte trevligt att träffa dig igen!! Hoppas det inte dröjer ett år till tills vi ses nästa gång. Du ska ju börja i Wing Chun Kung Fu med mig nu oxå... Och dit ska jag ikväll men först ska jag ut och springa lite här nere vid hamnen.





Inga kommentarer: