lördag, maj 12, 2007

Linnéas barnkalas på Vatten Palatset i Lerum

Min halv lillsyrra har fyllt 10år och det firades på Vatten Palatset i Lerum. Jag mest motionssimma och känner mig mest seg och trött just nu. Lite som gummi i senorna. Känns rätt gött faktiskt. Grattis Lillsyrran!!




Det var mycket lek och bus!


Och det är så här man ser ut från djupet. Jag har en vattentät digitalkamera =P



Och där i mitten sitter min farsa och väntar otåligt på sin tur att få ta en korv med bröd!
Linnéa sitter på min fars vänstra sida och ler glatt in i kameran.


Här dukas det upp för 20 pers!! Det var en jävla massa korvar =P


Dessa två klasskamrater till Linnéa hade redan fått sina korvar och svalt dom.



Och min far har äntligen fått tag på sitt egna exemplar av korv med bröd! =D

Inga kommentarer: