fredag, juli 13, 2007

Film och skådespela

Oj oj.. det har hänt som sagt en hel del under juni månad.. Även under Juli. Dom ringde mig från Svt och vill ha med mig i deras stora serie satsning som ska pågå under tre år, Andra Avenyn. Börjar spela in nu den 16/7.

Men har även vart med i en mycket intressant amerikansk kortfilm/musikvideo där dom hade hämtat inspiration från den egyptiska mytologin. Älskar verkligen sånt här, har t o m två hieroglyfer tatuerade på övre rygen vid nacken så det var mycket passande oxå att jag fick dessa roller. Kommer lägga in bilder här snart. Det var lite fantasy och folket kallades för "sethians" och de som är ledarna för folket kallades för "elders". Elders var lite som Faraonerna var för det egyptiska folket.

Nu sitter jag bara i Floda och väntar på att ett företags paket ska komma som vart på villovägar i snart en månad. Min farsa är i huset dom har i Filippinerna och fyller 60. Så då lägger dom allt på lilla mig att passa barndoms villan. Inte så illa det. Har nästan tömt kylskåpet på mat och garaget på öl =P Sitter ju inte här gratis!!

Nu ska jag städa ur kanin buren för bobby (kaninen heter så) och låta han springa eller skutta kanske dom mer gör, fritt i hagen vi har här. Solen har ju äntligen letat sig ner mellan molnen.

Sköt om er och tänk på naturen http://www.ettklickforskogen.se/
Ingen kan göra allt, men alla kan göra lite!!

Inga kommentarer: