torsdag, juli 12, 2007

På service igen =/

Nu ska jag skicka in datorn på¨service igen.... Eller jag har bara suttit i timmar med deras kundtjänst och service telefon för att försöka fixa datorn. Och nu verkar alla ha gett upp. Nu ska jag bara försöka rädda det som räddas kan och investerat i en liten portabel hårdisk på 160 GB och som är jätte liten och söt och väger bara 180gram... Perfekt för små resor att packa ner i väskan eller i fickan. Ska snart upp till min Vanihlj bulle i Gävle!! Wiiee!! Längtar så och saknar jätte mycket!! Oj oj.. det är så mycket som hänt på en månad sen datorn min börja krångla till det i min tillvaro... Jag ska få min dator att funka och sen ska jag sälja den :P Nån som är intresserad =D Kram på er alla... Åter kommer med lite bilder och snabb resumé över juni månad senare.

P.S. har bokat mina kryssnings biljetter för monday bar summer criuse den 30-31 aug!!

Inga kommentarer: